måndag 12 april 2010

Äntligen!

äntligen får vi se solen så härligt ja bli så glad:)
helgen har varit helt okej för en gång skull.
har planterat om blommer och målat krukor i helgen haha de låter nått va känner mig som nya Ernst:) men de e riktigt roligt ska se om ja kan få upp några bilder på mina verk senare i dag!
Sedan ha ja varit en sväng hos K hjälpte mig med datan som vanligt han e fan grym på de asså så myste ja lite med neo:)
söndagen slutade väldigt trevligt måste jag säga de va längesen..
och nu är vi inne på måndagen en dag som ja redan hunnit haft en kund fixat inbjudan till min 20års fest och skickat ut dom senare ska ja träffa Anki min gammla lärare de ska bli så kul att träffa henne sedan hem och prommenad fullspäckat schema ja älskar de! håller på att planera inför reten av veckan och helgen ha ja lie planer med!
Hoppas ni är ute åh njuter av den härliga solen och värmen som äntligen kommit!
/Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar